Nyheter från Björn Axén – och varför vi journalister och PR-byråer bör jobba tajtare

 
För några veckor sedan var jag hos Prat PR i Sturegallerian på ett möte. Vi kom in på vilka kunder de har och flera stycken låg i perfekt linje för flera av våra titlar på Aller. Det är enkom positivt att vi har en god relation till PR-byråer, de vill ju få ut deras kunders budskap/nyheter/produkter osv medan vi vill ha innehåll som engagerar och intresserar våra besökare. Att PR-byråer då vet om vilket bildspråk som fungerar, vilka vinklar som fungerar bäst att dra på och hur vi vill bli kontaktade är alltså fördelaktigt för båda sidor

När jag skulle gå frågade Anna om jag ville ha några nyheter från Björn Axéns nya ekologiska hårvårdslinje vilket jag såklart inte sa nej till. : ) Den rosa flaskan, värmeskyddet, har jag bloggat om i inlägget om mina skönhetsfavoriter här och min flaska var i princip slut så den här kom i perfekt rätt tid!

Alltså så himla fint för övrigt, Jocke låg hemma och var rejält förkyld så även han fick sig en produkt i form av deras nya saltvattenspray : )))

Share:

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.